BMW CE 04, הקטנוע החשמלי הכי מתקדם של BMW

ברוכים הבאים לסקירה של BMW CE 04, קטנוע חשמלי יוקרתי וחדשני מבית BMW. דגם זה מייצג את החדשנות של BMW בתחום הרכב הדו-גלגלי החשמלי, ומשלב עיצוב עתידני עם טכנולוגיה מתקדמת. ה-CE 04 הוא יותר מרק עוד קטנוע – הוא הצהרת כוונות של BMW לגבי עתיד התחבורה העירונית. בסקירה זו נכיר את העיצוב, נצלול למפרט הטכני המלא, נבחן יתרונות וחסרונות, ואף נשווה את הדגם לדגמים מתחרים בקטגוריה. מוכנים להכיר את הקטנוע החשמלי העירוני היוקרתי שמוביל את המהפכה? בואו נתחיל.

עיצוב עתידני פורץ דרך

BMW CE 04, סקירת דגם קטנוע חשמלי ב.מ.וו בתצוגהBMW CE 04 בתצוגה – הקטנוע מתאפיין בקווים עתידניים ושפה עיצובית נועזת.

אחד הדברים הראשונים שתופסים את העין ב-BMW CE 04 הוא העיצוב הייחודי שלו. ה-CE 04 נראה כאילו הגיע היישר מהעתיד, עיצוב עתידני עם קווים חדים ומינימליסטיים, שמשלב צבעים נועזים ואלמנטים ויזואליים לא שגרתיים. הקטנוע החשמלי הזה מציג פרופיל נמוך וארוך: הסוללה ממוקמת בתחתית בצורה שטוחה, מה שמעניק מראה של “רחפת” מודרנית ותורם למרכז כובד נמוך ליציבות משופרת. המושב שטוח ומרווח, בעיצוב “צף” ללא חיפוי צד מסורתי, מה שמבליט את החלק האחורי ויוצר צללית ייחודית. הפנסים הקדמיים והאחוריים מבוססי LED, עם חתימת תאורה עתידנית ויחידות תאורה דקות ומשולבות שמדגישות את הקווים הנקיים של הכלי. קשה להישאר אדישים למראה של ה-CE 04 – הוא ללא ספק גורם לאנשים לסובב ראשים ברחוב, ומשדר יוקרה חדשנית שמתכתבת עם חזון העתיד של BMW.

מעבר לצבע הסטנדרטי (בדרך כלל שילוב של לבן עם הדגשים כתומים בגרסת הבסיס), ה-CE 04 זמין גם בגרסת Avantgarde הכוללת צבעים ייחודיים (כגון כחול Imperial מטאלי), מושב פרו עם משענת לנוסע, ומשקף רוח גבוה. השילוב בין הצבעים, למשל גוף כהה עם מושב כתום בוהק, תורם עוד יותר למראה הסייבר-פאנק של הקטנוע. בסך הכול, העיצוב של BMW CE 04 ממצב אותו כקטנוע חשמלי עירוני יוקרתי ששובר מוסכמות, בדיוק מה שהייתם מצפים מכלי שמגיע מחטיבת החדשנות של BMW.

BMW CE 04 בתצוגה – הקטנוע מתאפיין בקווים עתידניים ושפה עיצובית נועזת.

מפרט טכני וביצועים

כשמדובר בקטנוע חשמלי פרימיום כמו BMW CE 04, המספרים לא מספרים רק סיפור…הם מכתיבים חוויית רכיבה אחרת לגמרי. זהו כלי שמציע איזון מדויק בין טכנולוגיה הנדסית מדויקת לביצועים יומיומיים שמרגישים כמעט כמו קסם. בשונה מכלים חשמליים פשוטים יותר, ה-CE 04 לא מתפשר על עוצמה, יציבות או טווח – אלא מספק סטנדרט חדש של איכות בקטגוריה.

החידושים כאן לא עוצרים רק במנוע או בסוללה. כל רכיב מהבלמים, דרך המתלים ועד לממשק המשתמש – נבחר בקפידה כדי להעניק לרוכב תחושת שליטה מלאה, ביטחון, והנאה מהירה. זו לא רק רכיבה שקטה, זו רכיבה שגורמת לך להרגיש שהעתיד כבר כאן, וכל נסיעה בעיר מרגישה חלקה, חכמה ומדויקת.

מנוע וביצועים

הלב של BMW CE 04 הוא מנוע חשמלי חזק ומרשים. מדובר במנוע חשמלי בהנעה ישירה (Direct Drive) המקבל מתח עבודה של 148 וולט. ההספק המרבי של המנוע מגיע לכ-42 כ”ס (31 קילוואט) – נתון גבוה משמעותית בקטגוריית הקטנועים – מה שמקנה לכלי ביצועים נמרצים מאוד. בהספק מתמשך (נומינלי) המנוע מפיק כ-20 כ”ס (15 קילוואט), אשר מספיקים לרכיבה יומיומית זריזה. נתון התאוצה הרשמי מדבר בעד עצמו: מ-0 ל-50 קמ”ש תוך כ-2.6 שניות בלבד! המשמעות היא זינוקים מהירים ברמזור ויכולת להשתלב בתנועה העירונית בביטחון מלא. גם במהירויות גבוהות יותר, ה-CE 04 לא מאכזב, המהירות המרבית מוגבלת לכ-120 קמ”ש, מה שמאפשר רכיבה בין-עירונית קצרה במידת הצורך. המומנט (Torque) המיידי של המנוע החשמלי מורגש בכל סיבוב של המצערת, עם מומנט מירבי של כ-65 ניוטון מטר (Nm) המסופק כבר מסל”ד נמוך. הביצועים הללו מציבים את CE 04 בחזית הקטגוריה, וממקמים אותו לא רק כקטנוע יעיל לסביבה עירונית, אלא גם ככלי מהנה וספורטיבי לרכיבה.

סוללה וטעינה

כקטנוע חשמלי, ה-CE 04 מצויד בסוללת ליתיום-יון מתקדמת המעניקה לו טווח נסיעה מכובד. קיבולת הסוללה היא כ-8.9 קוט"ש (שהם 60.6 אמפר-שעה במתח 148V), והיא דומה בטכנולוגיה לזו שבה השתמשה BMW גם במכונית החשמלית i3 -מה שמעיד על האמון של החברה בביצועי הסוללה לאורך זמן. טווח הנסיעה המירבי המוצהר עומד על עד 130 ק"מ בטעינה מלאה (בתנאי רכיבה ממוצעים). בפועל, הטווח יכול להשתנות בהתאם לסגנון הרכיבה, מצב רכיבה נבחר ותנאי הדרך- אך עבור רוב הנסיעות העירוניות היומיות, הטווח הזה מעל ומעבר למספק.

בגזרת הטעינה, BMW דאגה שה-CE 04 יהיה נוח וגמיש לשימוש. הקטנוע תומך בטעינה ביתית רגילה (Mode 2) וכן בטעינה מהירה מעמדת טעינה ייעודית (Mode 3). עם המטען הרגיל (2.3 קילוואט) תוכלו לטעון את הסוללה מ-0 ל-100% בכ-4 שעות ו-20 דקות, נוח מאוד לטעינה בלילה בבית או במהלך יום העבודה. אך אם זמינות לכם עמדות טעינה מהירות או שבחרתם בחבילת ה-QC (מטען מהיר משולב), הקטנוע יכול לקבל טעינה בהספק של עד 6.9 קילוואט, המקצרת את זמן הטעינה המלאה לכ-שעה ו-40 דקות בלבד. למעשה, טעינה לכ-80% מהסוללה אורכת בערך שעה אחת במטען מהיר, כך שתוך פרק זמן קצר יחסית ניתן להחזיר לעצמכם עשרות קילומטרים של טווח. שקע הטעינה מסוג Type 2 ממוקם בצד הקטנוע בגוף הכלי, עם כיסוי נוח, ודומה מאוד לתפעול טעינת רכב חשמלי מודרני. המשמעות היא שתוכלו להטעין את ה-CE 04 כמעט בכל מקום, משקע קיר ביתי ועד עמדות ציבוריות מהירות – בהתאם לצורך.

מערכות טכנולוגיות ובטיחות

ה־CE 04 לא רק נראה כמו משהו שהגיע מעתיד, הוא גם מרגיש ומתנהג כך. BMW ציידה את הקטנוע במערכות חכמות ברמה של מכונית יוקרה, והפכה את הרכיבה לחוויה מחוברת, אינטואיטיבית ובעיקר בטוחה יותר. לוח מחוונים דיגיטלי ענק בגודל 10.25 אינץ' עם קישוריות מלאה, כולל ניווט GPS, חיבור לסמארטפון, והצגת נתוני רכיבה בזמן אמת, הכל נמצא מול העיניים, בלחיצה.

אבל זה לא רק גאדג'טים. מדובר במערכות בטיחות של ממש: מערכת בקרת אחיזה (ASC), בלמים עם ABS מתקדמים, בקרת יציבות (DSC), מצב "רקוּפרציה" לבלימה רגנרטיבית חכמה ואפילו בחירה בין ארבעה מצבי רכיבה (ECO, RAIN, ROAD, DYNAMIC) שמאפשרים לרוכב להתאים את התגובה של הכלי לסגנון הרכיבה ולתנאי הדרך.

כשמכניסים את כל זה לקטנוע חשמלי אחד התוצאה היא רכיבה חכמה, מהנה ובטוחה יותר, שמתאימה לקצב החיים העירוני המודרני ומביאה את עולם הדו־גלגלי צעד אחד קדימה. BMW CE 04 מפגין לא רק עוצמה, אלא גם חוכמה טכנולוגית. הוא מצויד בשלל מערכות מתקדמות ההופכות את הרכיבה לבטוחה, מהנה ומחוברת יותר:

  • מערכות רכיבה מתקדמות: הקטנוע מגיע עם 4 מצבי רכיבה הניתנים לבחירה – למשל מצב חסכוני (Eco), מצב גשם (Rain) לרכיבה יציבה בתנאי אחיזה ירודים, מצב רגיל/עירוני (Road) ומצב דינמי (Dynamic) לספק תגובת מצערת חדה ומהירה במיוחד. בנוסף, מערכת Reverse (נסיעה לאחור) מובנית מסייעת לתמרון ויציאה מחניה – תכונה נדירה ושימושית מאוד בקטנועים כבדים.
  • תצוגה וקישוריות: לוח המחוונים הוא מסך צבעוני גדול בגודל 10.25 אינץ’ בטכנולוגיית TFT, המספק תצוגה חדה וברורה של כל המידע הדרוש – מהירות, טווח סוללה, מצב רכיבה, ניווט ועוד. המערכת תומכת בקישוריות לסמארטפון באמצעות Bluetooth, כך שניתן למשל להציג הנחיות ניווט GPS על המסך, להאזין למוזיקה או לקבל שיחות באמצעות קסדה תומכת, ואף להשתמש באפליקציה ייעודית לקבלת מידע על מצב הכלי מרחוק. הממשק ידידותי וכולל even תכונות כמו מפתח קרבה (Keyless) – התנעה ללא מפתח פיזי.
  • בטיחות ובלימה: בהיותו כלי מבית BMW, הבטיחות קיבלה עדיפות עליונה. ה-CE 04 מצויד במערכת בלמים חזקה – שני דיסקים קדמיים בקוטר 265 מ"מ ודיסק אחורי בקוטר 265 מ"מ, יחד עם מערכת ABS מתקדמת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה חריפה. בנוסף, מערכת בקרת יציבות אוטומטית (ASC – Automatic Stability Control) מווסתת את הכוח לגלגל האחורי כדי למנוע איבוד אחיזה בהאצה. מערכת תאורה אדפטיבית דואגת שתראו ותיראו היטב, הפנס הקדמי LED כולל אופציית תאורה שפונה לתוך הפנייה, וישנם תאורת יום DRL ומאותתי LED בהירים. כמו כן, תאורת בלם דינמית מהבהבת תחת בלימה חזקה כדי להתריע לרכבים מאחור.
  • נוחות וחוויית משתמש: מחשבה רבה הושקעה גם בפרטים הקטנים. למשל, ישנו תא אחסון צדדי מובנה ומואר עם מקום לקסדה – הנפתח מן הצד בגוף הקטנוע, פתרון חדשני ונוח לגישה (אין צורך להרים את המושב כדי לאחסן קסדה). בנוסף, שקע USB-C מובנה בתא האחסון מאפשר טעינת טלפון בזמן הרכיבה. ה-CE 04 מגיע עם מעמד מרכזי (ג'ק אמצע) יציב, וגם חיישני לחץ אוויר בצמיגים המתריעים על ירידה בלחץ. קיימת רשימת אביזרים מקוריים ארוכה שניתן להוסיף: מזוודות וארגזי מטען (Top-case) מעוצבים, ידיות מחוממות, אזעקה ומערכות מיגון, משקפי רוח מוגבהים, ואפילו מתקני נשיאה לגלשן עבור חובבי הים – מה שמדגיש את הרב-גוניות של הקטנוע כשותף לחיים בעיר.

לסיכום חלק זה, קל לראות ש-BMW לא חסכה בטכנולוגיה ובפיצ’רים בעת פיתוח ה-CE 04. זהו קטנוע חשמלי מתקדם מאוד, שמציע שילוב של כוח, טווח טוב, טעינה מהירה, ובטיחות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר.

טבלת מפרט טכני

מנוע חשמלי (סינכרוני מגנט קבוע), 148V
הספק מירבי 31 קילוואט (42 כ"ס) @ 4,900 סל"ד
הספק מתמשך 15 קילוואט (20 כ"ס) @ 4,900 סל"ד
מומנט מירבי 65 ניוטון מטר @ 1,500 סל"ד
מהירות מרבית 120 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית)
תאוצה 0-50 קמ"ש 2.6 שניות
קיבולת סוללה 8.9 קוט"ש (60.6Ah)
טווח נסיעה עד כ-130 ק"מ (WMTC)
טעינה מהירה (Mode 3) 6.9 קילוואט (כשעה ו-40 דקות 0-100%)
טעינה רגילה (Mode 2) 2.3 קילוואט (כ-4 שעות ו-20 דקות 0-100%)
משקל עצמי (רטוב) 231 ק"ג
גובה מושב 780 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק כפול 265 מ"מ, אחורי: דיסק בודד 265 מ"מ, ABS
מתלים קדמי: טלסקופי (מהלך 110 מ"מ), אחורי: זרוע חד-צידית (מהלך 92 מ"מ)
מידות צמיגים קדמי: 120/70 R15, אחורי: 160/60 R15
מסך תצוגה TFT צבעוני "10.25 עם ניווט וקישוריות
מצבי רכיבה 4 מצבים (Eco, Rain, Road, Dynamic)
מאפיינים נוספים בקרת יציבות ASC, נסיעה לאחור, תאורת LED מלאה, אחסון לקסדה, חיישני לחץ אוויר, התנעה ללא מפתח

יתרונות וחסרונות

ל-BMW CE 04 יש לא מעט יתרונות מרשימים, אך כמובן ששום כלי רכב אינו חף מחסרונות. ריכזנו את הנקודות המרכזיות שכדאי להכיר:

  • יתרונות:
    • עיצוב וייחודיות: מראה עתידני יוצא דופן שמבדל את הקטנוע מכל מתחריו ומשדר יוקרה וחדשנות.
    • ביצועים גבוהים: תאוצה חזקה מאוד, מהירות מרבית גבוהה, מספק הנאה וריגוש ברכיבה לצד יעילות עירונית.
    • טכנולוגיה מתקדמת: מסך TFT גדול עם קישוריות מלאה, מצבי רכיבה מגוונים, נסיעה לאחור, והתנעה ללא מפתח – חוויית משתמש מודרנית.
    • טעינה מהירה: אפשרות למטען מהיר המקצר משמעותית את זמני הטעינה ומתאים לשימוש אינטנסיבי.
    • בטיחות: מערך בלמים ו-ABS מצוין, בקרת יציבות, תאורה אדפטיבית, נותן תחושת ביטחון לרוכב.
    • אבזור ונוחות: תא אחסון לקסדה, שקע USB, חיישני לחץ אוויר, ועוד שלל אביזרים זמינים להתאמה אישית.
  • חסרונות:
    • מחיר: כראוי לקטנוע פרימיום, תג המחיר של CE 04 גבוה בהשוואה למתחרים רבים. הוא מיועד למי שמוכן להשקיע עבור איכות ומותג.
    • משקל: המשקל העצמי (231 ק"ג) די כבד לקטנוע -דורש מהרוכב תשומת לב בתמרון בחניה ובמהירויות נמוכות. למרבה המזל, מרכז הכובד נמוך ועוזר לשליטה.
    • טווח בינוני: למרות שטווח של ~130 ק"מ מספיק לרוב השימושים העירוניים, רוכבים שמתכננים נסיעות ארוכות יותר יצטרכו לתכנן עצירות טעינה. מתחרים מסוימים מציעים טווחים גדולים יותר במצב חסכוני.
    • היעדר רישיון A2: בהקשר לרישוי, ההספק הגבוה (42 כ"ס) אומר שבישראל נדרש רישיון מתאים (A1 לפחות) לרכיבה – בניגוד לחלק מהמתחרים החשמליים החלשים יותר שניתן לרכב עם רישיון A2 מוגבל.

השוואה לדגמים מתחרים

גרף השוואת טווח נסיעה - BMW CE 04 מול מתחרים
גרף: טווח נסיעה מירבי (בק"מ) של BMW CE 04 בהשוואה למתחרים מובילים.

קטגוריית הקטנועים החשמליים היוקרתיים מתרחבת, וישנם מספר דגמים נוספים שמתחרים על תשומת ליבם של הרוכבים המחפשים ביצועים וטכנולוגיה. בין המתחרים הבולטים ניתן למנות את NERVA EXE, את NIU RQi Sport ואת NAXEON I AM Pro. לכל דגם יתרונותיו, אך ה-CE 04 מצליח להביא שילוב מאוזן ייחודי:

  • Nerva EXE: קטנוע חשמלי ממותג ספרדי המצויד בסוללת LFP מתקדמת. ה-EXE מציע טווח מרבי מעט גבוה יותר (עד כ-150 ק"מ במצב חסכוני) ומהירות מירבית דומה (כ-125 קמ"ש). עם זאת, הספק המנוע שלו נמוך יותר (כ-12 קילוואט בשיא) ולכן התאוצה והכוח אינם ברמה של CE 04. ל-Nerva יתרון אפשרי באריכות חיי הסוללה (טכנולוגיית LFP הידועה במחזורי טעינה רבים) ובמחיר נמוך יותר, אך הוא פחות חזק וממותג פחות יוקרתי.
  • NIU RQi Sport: אופנוע חשמלי עירוני מבית NIU הסינית, המיועד גם הוא לשוק ה-125 סמ"ק החשמלי. ה-RQi מצויד במנוע כ-7.5 קילוואט (כ-11 כ"ס, 11kW לגרסת אירופה) עם מהירות מירבית סביב 110 קמ"ש. הטווח נע בסביבות 100 ק"מ במצבים רגילים, הודות לשתי סוללות נשלפות (72V 36Ah כ"א). היתרון של NIU הוא סוללות נשלפות שניתן להטעין בנפרד ומחיר נגיש יותר, אך מבחינת ביצועים וגודל הכלי – ה-CE 04 חזק, גדול ומרשים משמעותית ממנו, וגם מגיע עם מערכות פרימיום שה-RQi אינו מציע (למשל מסך TFT גדול או בלימת ABS מתקדמת).
  • NAXEON I AM Pro: דגם חדשני ששואף לשלב עיצוב עתידני וביצועים טובים במחיר תחרותי. ה-NAXEON Pro מצויד במנוע בהספק שיא של כ-10.5 קילוואט (14 כ"ס) ובסוללה בקיבולת כ-6.5 קוט"ש. מהירותו המרבית מוגבלת לכ-110 קמ"ש, והטווח המשולב המוצהר עומד על ~105–120 ק"מ. הוא מתאפיין במשקל נמוך יותר (סביב 140 ק"ג) ובפיצ’רים כמו מסך מגע 7 אינץ' ומערכות עזר (כולל ABS ו-UPS לשמירה על יציבות). לעומת CE 04, ה-NAXEON קל וזריז יותר, וייתכן שיהיה זול משמעותית, אך הוא פחות חזק ובעל נוכחות מצומצמת יותר בשוק. מבחינת מוניטין מותג ואמינות, BMW נותנת שקט נפשי שאולי חסר אצל מותג חדש יחסית כמו NAXEON.

בגרף למעלה השווינו באופן חזותי את טווחי הנסיעה המוצהרים של הדגמים הללו מול ה-BMW CE 04. ניתן לראות שהטווח של ה-CE 04 (כ-130 ק"מ) ממוקם בטווח הביניים: הוא עולה על זה של NIU RQi (כ-100 ק"מ) ודומה מאוד לזה של NAXEON Pro, אך מעט נופל מהטווח המקסימלי של Nerva EXE (כאשר רוכבים במצב החסכוני ביותר של Nerva). עם זאת, חשוב לזכור שטווח הוא רק פן אחד במשוואה. ה-BMW מצטיין במיוחד בהספק ובביצועים (42 כ"ס לעומת 14–16 כ"ס במתחרים), באיכות הבנייה, ובמגוון הטכנולוגיות והאביזרים המקוריים הזמינים. למעשה, ה-CE 04 מכוון לפלח שוק קצת אחר – רוכבים שמחפשים את חוויית הפרימיום המלאה, ומוכנים לשלם עבורה.

בסופו של יום, הבחירה בין הדגמים תלויה בצרכים ובתקציב של הרוכב. ה-NIU RQi יתאים אולי למי שרוצה כלי בסיסי ופרקטי יותר בתקציב נמוך, ה-Nerva EXE למי שחשובה לו מאוד טכנולוגיית הסוללה והטווח, וה-NAXEON Pro לפונים לערך תמורת מחיר. אך עבור מי שרוצה את המוצר המלוטש ביותר, עם שם מותג יוקרתי, עיצוב עוצר-נשימה וביצועים ללא פשרות, ה-BMW CE 04 בהחלט מתבלט כאחת הבחירות המובילות, אם לא הקטנוע החשמלי הכי מתקדם של BMW ובקטגוריה בכלל.

אולי הגיע הזמן לשדרג – לא רק את הקטנוע, אלא את כל החוויה

יש רגעים שבהם אתה מבין שהגיע הזמן לחשוב אחרת. לא כי מישהו אמר, אלא כי פשוט נמאס לך מהבזבוז, מהרעש, מהפקקים, מהתחושה שאתה סתם מעביר את הדרך. אם אתה מזהה את עצמך אפילו בקצת – כדאי שתכיר את BMW CE 04.

מדובר בקטנוע חשמלי, כן. אבל זה לא עוד "קטנוע חשמלי". זה כלי תחבורה שגורם לך להרגיש שאתה חלק ממשהו חדש מתקדם, חכם, נקי. משהו שהוא גם נוח יותר, גם משתלם יותר, וגם הרבה יותר מסתם דרך להגיע ממקום למקום.

ה־CE 04 מציע לך חוויית רכיבה אחרת לגמרי: שקטה, חלקה, עוצמתית עם אפס זיהום, אפס רעש, ואפס פשרות על סטייל או על איכות. הכל מרגיש מהוקצע, נעים, פשוט. ומעבר לכל זה אתה יודע שאתה נוסע בכלי שמסתכל קדימה, לא אחורה. כזה שמדבר את השפה של העתיד, אבל מתאים בדיוק לצרכים שלך היום.

אז אם אתה מרגיש שהרכב שלך הפך לעול, שהבנזין כבר לא שווה את המחיר, ושמגיע לך להתפנק, אולי הגיע הזמן לנסות משהו אחר. לא “לעשות שינוי” – אלא להתחבר למהפכה.

ואם כבר לבחור קטנוע חשמלי, למה לא לבחור את הטוב ביותר? אמנם מחיר מחירון גבוה מאוד בהשוואה לקטנועי סופר סקוטר בנזין, אבל העולם רץ לכיוון הזה בוודאות, זה רק עניין של זמן. אז מי שיכול – כדאי ואף מומלץ, ומי שלא יכול להרשות לעצמו – יש בהחלט חלופות חשמליות זולות יותר ומעניינות לא פחות וכולן מופיעות כאן (קטלוג קטנועים חשמליים) ובמיגע נרחב.

רוצים לדעת עוד? צוות BE ELECTRIC מזמין אתכם להתייעצות אישית ולהתאמת הקטנוע המושלם עבורכם. לתיאום נסיעת מבחן על גבי BMW CE 04 או לקבלת מידע נוסף – אל תהססו ליצור איתנו קשר. חוויית רכיבה חדשנית ממתינה לכם, וזה הזמן להצטרף למהפכת הניידות החשמלית עם אחד הקטנועים המתקדמים בעולם. נסיעה בטוחה וחשמלית!